SİZİN SORDUKLARINIZ




[12] Soru: Yeni araç sahiplerine sunduğunuz ücretsiz koltuk koruması çok güzel bir şey. Ayrıca, Ziebart personeli, gerçekten bilgili, ilgili ve konusunda uzman kişiler. Fakat fiyatlarınız konusunda çok da esnek olduğunuzu söyleyemeyeceğim. Arabasını çok seven ve arabalara ilgili olan biri olarak fiyatlarınızı çok pahalı buluyorum. Müşteriler üzerinde sanki Ziebart "daha çok elit kesime hizmet veriyor" izlenimi bırakıyorsunuz. Koltuk koruması yaptırmaya gittiğimde, aracıma boya koruma, cam filmi ve alt koruma yaptırmak istedim. Fakat bana söylenen fiyatlar oldukça yüksekti. Ben, ucuzluk arayan biri değilim. Makul fiyatlar olduğu takdirde kaliteyi ve güveni tercih ederim. Daha fazla müşteriye ulaşmak açısından yapılabilecek birşeylerin olduğu inancını taşıyorum.

Soru: Çocuklar aldığımız yiyecek ve içeceği otomobilde yemeği seviyor. Tabii, arada bir koltuklara bir şeyler dökülüyor. Leke bırakmadan en iyi temizleme şekli nedir?

Cevap: Aracınızda bol miktarda kağıt mendil veya havlu bulundurmanızı öneririz. Dökülen sıvıyı bol kağıtla emdirerek alınız. Kağıda sıvı gelmeyene kadar bu işleme devam ediniz. Lekelenen yeri ovuşturmayınız, eğer dökülen yerde iz hâlâ belirgin ise döşeme leke çıkarıcı bir madde ile temizleyiniz. Tabii ki size en yakın Ziebart istasyonu bu konuda yardımcı olacaktır.

Soru: Yolda gelen bir taş ön camımda ufak bir çatlağa neden oldu. Büyümesini nasıl önleyebilirim?

Cevap: Bir çok Ziebart istasyonumuzda bu çatlağı veya göz şeklindeki deliği dolduracak sistemimiz mevcuttur. Deneyimli elemanlarımız bu çatlak veya delikleri özel madde ile doldurarak büyümesini önleyebilir, eğer müdahalede geç kalınmamış ise hemen hemen görünmez duruma getirebilirler.

Soru: Yeni bir otomobil almak üzereyim, satıcı, araç pasa karşı korumalıdır, başka bir korumaya gerek yoktur diyor. Bu doğru mu?

Cevap: Aracınızın teknik el kitabını okumanızı öneririz. Bu kitapta da göreceğiniz üzere otomobil üreticileri çevre kirliliklerinin, atmosferden gelen atıkların, çamur, tuz vs.'nin yol açtığı paslanmaları garanti kapsamı dışı bırakmışlardır ve aracınızın altını periyodik bir şekilde yıkatmanızı önerirler. Paslanmamış aracın ikinci el değeri her zaman daha yüksektir. Pasa karşı önlemde Ziebart bir dünya lideridir ve otomobil yeni iken Pas Önleme Sistemi uygulandığında Ömür Boyu Garanti vermektedir.

Soru: Bazı cam filmleri zamanla morumsu veya pembemsi bir renk alıyor, neden?

Cevap: Bu tip filmler polyesterden üretilmiş olup sonradan boyanmıştır. U.V. ışınları bunlarda kullanılmış olan boyaları etkileyip rengini değiştirir. Renkli film yaptırmayı düşünüyorsanız, katlarının arasında alüminyum, titanyum, veya paslanmaz çelik olan yüksek kaliteli filmleri seçmenizi öneririz. Bir miktar fiyat farkı ödersiniz ancak sonradan karşılaşacağınız büyük sıkıntılardan kurtulursunuz. Ziebart'ın sunduğu metalize edilmiş filmlerde ayrıca çizilmeye dayanıklı bir dış tabaka da mevcuttur.

Soru: Yeni aldığım otonun boyası vernikli denilen bir cins. Yani cila yaptırmama gerek yok mu?

Cevap: Artık hemen hemen bütün otomobil üreticileri bu tip boya sistemi kullanıyor. Yani otomobil fabrikada boyanırken astar üzerine renkli boya tabakası, onun da üzerine şeffaf "vernik" katı uygulanıyor. Bu sistemde vernik tabakası boyanın güneşten oksitlenip çözülmesine engel olur. Ancak sonuçta kendisi de renksiz bir boya olduğundan asit yağmurundan, ağaç reçinelerinden, kuş pisliğinden sert deterjan ve sulardan etkilenir. Bizim tavsiyemiz boyanızın üzerine, gerçekten koruyucu özellikleri olan bir boya koruma ürünü uygulatarak bu etkenlerden de korumanızdır.

Bu konuda dünya lideri olan Ziebart'ın Türkiye'deki istasyonlarında bulunan uzmanlar otomobilinizin boyasının korunmasında size memnuniyetle yardımcı olacaklardır.


Soru: Kuş pislikleri otomobilimin boyasında lekeler oluşturdu, nasıl düzeltebilirim?

Cevap: Maalesef, kuşlar ne kadar sevimli yaratıklarsa pislikleri de o kadar tahrip edicidir. En çok da otomobillerin boyasına zarar verirler. Ph, yani asitlik-alkalilik derecesi bakımından, değişik kuşların pislikleri değişiklik gösterir. Bazı kuşların pislikleri alkali iken diğerlerininki asitlidir. Her iki durumda da kuş pisliği, özellikle kızgın güneş ışınları altında, çok hızlı bir reaksiyon yaratarak önce boyanın en üst tabakası olan vernik tabakasını tahrip eder, daha sonra da renkli tabakayı parçalar. Bu durum yaz aylarında bir gün gibi kısa bir süre içinde dahi oluşabilir. Hele, siz tatil veya başka nedenlerle evden uzak iseniz ve arabanızı da kuş pisliklerine maruz kalan bir yere bıraktıysanız, tatil dönüşü hiç de hoş olmayan sürprizlerle karşılaşmanız kaçınılmaz olacaktır.

Otomobilinizi ilk yıkamaya götürdüğünüzde kuş pislikleri temizlendiğinde, altlarındaki boyanın eriyip çatladığını ve düzelmeyecek şekilde tahrip olduğunu göreceksiniz. Bu noktadan sonra yapılabilecek tek şey otomobilin o panelinin tekrar boyanmasıdır. Bu yapılmazsa boyadaki çatlamanın derinliğine bağlı olarak bir süre sonra o bölgedeki boya dökülmeye başlayabilir, hâlâ müdahale edilmezse kaportada paslanma başlayabilir.

Ne Yapmalı?

Otomobil mümkünse her zaman kuş pisliği tehlikesi olmayan yerlere park edilmeli. Uzun süreli park etme gerektiğinde kuş pisliği tehlikesine karşı, bir kılıfla korunmalı. Bunlar mümkün olamıyorsa, size en yakın Ziebart İstasyonunda otomobilinizi kuş pisliği tehlikesine karşı kısa ya da uzun vadeli koruyacak sistemlerden birini yaptırmanız, en akıllı davranış olacaktır.


Soru: Aracımı park ettiğim yerde ağaçlardan birşeyler damlamış. Yıkamacı bunları çıkaramadı. Nasıl temizlerim?

Cevap: Doğadan gelen başka bir darbe daha… Cadde ve sokaklarımızın süsü, kentlerimizin akciğerleri ağaçlar, özellikle ilkbahar ve sonbahar aylarında özsu ve reçine şeklinde sıvı boşaltımı yaparlar. Bu maddeler otomobilin boyasının üzerine yapışır, güneşli havalarda da ısı ile daha da aktif duruma girerek boyanın yüzeyinde küçük delikler açar. Normal yıkama ile çıkmayan bu atıklar genelde alkol (kolonya, tuvalet ispirtosu vs.) ile temizlenebilir. Temizlendikleri zaman ise geride tahrip olmuş bir boya yüzeyi bırakırlar. Bozulan bu boya yüzeyini, yeniden boyamanın dışında, düzeltme olasılığı yoktur.
Böyle bir durumla karşılaşmamak için ilk önlem, aracınızı ağaç altına park etmemektir. Oto kılıfı kullanmak bir başka çözümdür ancak her gün kılıfın takılıp çıkarılması çok sıkıntılı bir iştir ve bir süre sonra kullanmaktan vazgeçilir. Ağaç altına mecburen park edildiğinde bu sorunla karşılaşılırsa bu reçine ve özsuları derhal temizlenmelidir.
Aracınız yeni iken Ziebart istasyonlarında uygulatacağınız uzay çağı teknolojisi ürünü DIAMOND GLOSS ™ SİSTEMİ, otomobilinizi Ömür Boyu Garanti ile bu soruna karşı koruyacaktır. Ziebart'ın yıllar süren araştırmalar sonucu geliştirdiği ve patentini aldığı DIAMOND GLOSS ™'un bir diğer özelliği ise boyayı asit yağmurlarına ve su lekelerine karşı %100 korumasıdır. Adından da anlaşılacağı gibi elmas parlaklığında bir boya yüzeyi yaratan bu sistem güneşin zararlı U.V. ışınlarını da tamamen bloke ediyor.

Soru: Yaz aylarını güneyde geçiriyorum, arabamı seyrek olarak yıkattığım halde, üzerinde su lekeleri oluşuyor. Bunu nasıl engellerim.

Cevap: Otomobili yıkadığımız suyun sertlik durumu çok önemlidir. Sert sular (kuyu suları gibi) içinde yüksek oranda kireç bulunan sulardır ve otomobil yıkamaya uygun değildir. Özellikle sıcak havalarda, hele kızgın güneş altında kireçli su ile yıkanan otomobilin üzerindeki su damlaları çok hızlı buharlaşır ve damlaların etrafında kireç kalıntıları bırakır. Yeni stop edilmiş otomobillerin hemen yıkanmaya başlaması durumunda da, motorun sıcaklığı ile fazlaca ısınmış motor kaputu üzerinde bazen bu sorun oluşabilir. Maalesef bu kireç kalıntılarını temizlemek oldukça zordur. Birçok durumda, bilinçsizce yapılan temizleme işlemi otomobilin boyasının, metal ve plastik kısımlarının cam çıtaları ve hatta camlarının çizilmesi ile sonuçlanabilir.
 
Böyle bir durumun meydana gelmesini engellemek için şunlara dikkat edilmelidir:
- Otomobilin yıkanacağı suyun kireçsiz olmasına dikkat edilmelidir, araç özellikle kuyu suları ile yıkanmamalıdır.
- Yıkamaya başlamadan önce kaputun sıcak olmamasına dikkat edilmeli, olmazsa kaputa uzunca bir süre akar su tutularak soğutulması sağlanmalıdır.
- Suyun kireçli olması kaçınılmazsa havanın daha serin olduğu sabah erken ya da akşam geç saatlerde yıkanmalıdır.
- Araç güneş altında kesinlikle yıkanmamalıdır.
- Yurdumuzun batı ve güney bölgelerinde bulunan "araç duşları"na suyun kireçsiz olduğundan emin olmadan itibar edilmemelidir.

Otomobilin üzerinde su lekeleri oluşmuşsa otomobili serin bir havada ve gölge bir yerde önce bol su ile ıslattıktan sonra bu lekelerin üzerine sirkeli bez koyarak kirecin çözülmesi sağlanmalı, ancak bunu yaparken 4-5 dakikada bir su ile yıkayarak sirkenin boyaya ve plastik kısımlara zarar vermesi önlenmelidir. Lekeler çıkmamışsa işlem tekrarlanmalıdır.

Tabii, böyle durumlarda Ziebart'ın profesyonel istasyonlarının sizlere her zaman hizmete hazır olduğunu unutmamak lazımdır. Ziebart'ın kullandığı özel temizleme maddeleri ile bu lekeler otomobilinize hiçbir zarar vermeden temizlenecektir.

Soru: Geçenlerde kısa bir yağmur yağdı ve geçti. Hafta sonu arabamı yıkattığımda boyanın üzerinde su damlası izlerinin kaldığını ve çıkmadığını gördüm. Bunu nasıl giderebilirim?

Cevap: Bu sorunla maalesef birçok otomobil sahibi karşılaşmaktadır. Boyanın üzerindeki bu izler "Asit Yağmuru" izleridir. Asit yağmuru, başta, kükürt giderme sistemi olmayan linyit kullanan elektrik santralleri olmak üzere çeşitli endüstriyel tesislerden ve evlerde yakılan kömür sobalarından atmosfere salıverilen kükürt dioksit gazının havadaki nemle birleşerek sülfürik asit oluşturması sonucu meydana gelmekte, yağan yağmurlarla da bu asit yeryüzüne inmektedir. Yaşadığımız bölgede bu tür elektrik santralinin bulunmaması da buna bir engel oluşturmamakta, yüzlerce kilometre uzaktaki linyit santrallerinden (örneğin Bulgaristan'dan veya Soma, Yatağan gibi kendi termik santrallerimizden) yükselen bu gazlar atmosferin yüksek seviyelerine çıkmakta, cephe sistemlerinin yarattığı rüzgarlarla bulunduğumuz bölgelere taşınmaktadır.

İşte bu asit yağmurları otomobilinin üzerine yağdığında boya yüzeyinde hem yaygın olarak aşınma ve yıpranma yaratmakta, hem de yağmur sonunda yüzeyde kalan damlaların altında derinlemesine bir aşınma yaratmaktadırlar. Bu boya yüzeyine bir büyüteçle bakıldığında su damlalarının altında kalan yerlerde vernik tabakasının aşınmış ve çevresine göre incelerek çukurlaşmış olduğu görülür.
Bu durumdaki araç bir servise veya boyacıya götürüldüğünde, boyaya pasta yapılması önerilecektir. Bu da, çukurlaşmış bölgenin çevresinin de aşındırıcı pasta maddesi ile çukurcukların seviyesine indirilmesi, yani boyanın vernik tabakasının büyük oranda inceltilmesi anlamına gelmektedir.

Bu tür boya hasarlarında Ziebart istasyonlarında boya yüzeyine aşındırıcılık seviyesi çok düşük maddeler uygulanmakta, bu şekilde asit yağmuru izlerinin sınırındaki keskin hatlar büyük oranda yuvarlatılarak izlerin göze batması engellenmektedir. Bu izlerin tümüyle giderilmesi için maalesef boyanın inceltilmesi gerektiğinden Ziebart istasyonlarında bundan kaçınılmaktadır.

Tabii en iyisi tedbiri baştan almak, otomobilde bu çeşit bir hasar oluşmadan Ziebart'ın boyayı asit yağmurlarına karşı koruyan "Ziebart Ultra Boya Koruma Sistemi'ni" ya da boyanın korunmasında en ileri teknoloji olan "Diamond GlossTM" sistemini yaptırarak bu sorunun oluşmasını engellemek otomobilini seven herkesin yapacağı en akıllı iştir.

Soru: Otomobilimde açık renk deri döşeme var, geçenlerde eşimin oturduğu ön yolcu koltuğunun sırt dayanan bölgesinin siyahlandığını gördüm. Bu çıkar mı?

Cevap: Biz de size "Eşinizin siyah bir deri ceketi veya montu var mı?" diye soralım. Cevabınız "Var, nereden bildiniz?" olacaktır. Biz size, "O lekeler oluşmadan önce eşinizle yağmurda şemsiyesiz, biraz ıslanmış mıydınız?" diye sormaya devam etsek cevabınızın yine "Evet" olacağından yine %100 eminiz.

İşte deri döşemeli otomobil kullanan kişilerin dikkat etmesi gereken önemli bir konu:
Deri giysiler ıslandığında deri koltuklara ve diğer deri döşemelere kendi boyalarını transfer ederler!

Aynı problemin bir başka versiyonu:
- Jean kumaşlarının da birçoğu ıslandığında deri koltukları ve diğer deri döşemeleri boyarlar!
- Böyle bir olayla karşılaşmamak için ıslak veya nemli jean giysilerle veya deri giysilerle otomobilinize binmeyiniz veya gerekli önlemleri alınız.
- Deri döşemelerin yağmurlu havalarda ıslak giysilerden korunması gereklidir.

Yine de dalgınlıkla böyle bir boya transferi olayı ile karşılaşırsanız vakit geçirmeden ıslak ve yumuşak bir bezi, tuvalet sabunu ile çok hafif şekilde sabunlayarak, ovalamadan ve bastırmadan bu boyaları silmeye çalışın. Başarılı olduğunuzu görürseniz bezin temiz yerleri ile işleme devam edin. İşlem bittiğinde sadece ıslak ve yumuşak bir bezle sabunlu yüzeyi durulayın, sonra kurulayın. Deri yüzeylere kesinlikle bastırmayın ve ovalamayın.

Bu durum gözünüzden kaçmış ve lekelenmeyi daha sonra görmüşseniz size en yakın Ziebart'a gelin, sınırlı da olsa Ziebart'ın da yapabileceği bir şeyler olabilir…

Soru: Arabamı korumak için kapalı otoparkta tutuyorum. Kışın bir haftalık tatilden döndüğümde bagajın üzerinde bembeyaz akıntı lekeleri ile karşılaştım. Tavanda duvar kenarından geçen kalorifer borularından su sızmış. Hiçbir şekilde çıkmıyor, otopark yıkayıcısı da temizleyeceğim diye boyayı feci şekilde çizmiş.

Cevap: Maalesef bu birçok müşterimizin başına gelen bir durum. Nedeni ise kalorifer sistemlerinin içinde bulunan ve çeşitli kimyasallar içeren suların aynı zamanda eriyik halinde kireç de içermeleri. Bu sular boruların ek yerlerinden sızdığında araçların üzerinde profesyonel olmayan yöntemlerle boyaya zarar vermeden çıkarılması imkânsız lekeler meydana getiriyorlar.

 
Soru : Yeni araç sahiplerine sunduğunuz ücretsiz koltuk koruması çok güzel bir şey. Ayrıca, Ziebart personeli, gerçekten bilgili, ilgili ve konusunda uzman kişiler. Fakat fiyatlarınız konusunda çok da esnek olduğunuzu söyleyemeyeceğim. Arabasını çok seven ve arabalara ilgili olan biri olarak fiyatlarınızı çok pahalı buluyorum. Müşteriler üzerinde sanki Ziebart "daha çok elit kesime hizmet veriyor" izlenimi bırakıyorsunuz. Koltuk koruması yaptırmaya gittiğimde, aracıma boya koruma, cam filmi ve alt koruma yaptırmak istedim. Fakat bana söylenen fiyatlar oldukça yüksekti. Ben, ucuzluk arayan biri değilim. Makul fiyatlar olduğu takdirde kaliteyi ve güveni tercih ederim. Daha fazla müşteriye ulaşmak açısından yapılabilecek birşeylerin olduğu inancını taşıyorum.

Cevap: Yeni aldığınız otomobilinizi alır almaz korumaya çalışma fikrinizden aracınıza ne kadar değer verdiğinizi anlıyoruz. Ziebart markasının müşterilerinin genel olarak buluştukları ortak payda işte tam bu noktadır. Uzun bir araştırma ve inceleme sonunda satın aldığınız otomobilinize aynı titizlikle yaptığınız ikinci araştırma neticesinde konusunun uzmanı olan firmamızın adına ulaşıyorsunuz.

Her kuruluş pazarda kendisini hangi seviyede konumlandıracağını, maliyetleri, sunulan kalite ve diğer satış sonrası hizmetleri oranında belirlemektedir. Böylece kaliteye mi yoksa ucuz ve çok adetle saymaya mı öncelik vereceğine de karar vermiş olur. Dolayısı ile Ziebart Markası da müşterilerine kaliteli hizmet sunma yönünde bir hedef belirlemiştir. Hatta Ziebart’ın başkanı Tom Wolfe şirketimizin vizyonunu şu şekilde ifade etmiştir: “Otomobillerin bakımını ve gelişmesi sağlayan ürün ve hizmetlerde tüketicinin birinci tercihi olmak…”

Piyasada Ziebart’ın ürün ve hizmetlerinin pahalı olduğu yönünde, haksız olduğuna inandığımız, detayı araştırılmamış bir kanı olduğunu bilmekteyiz. Ulaşabildiğimiz kişilere bunun mantığını ve sebeplerini anlattığımızda, tüketiciler kendileri bunun haksız bir yargı olduğunu anlamaktadırlar. Burada düşünülmesi gereken asıl konu, Ziebart tarafından verilen ÖMÜR BOYU GARANTİ uygulamasının (her yıl yenilendiği takdirde ömür boyu) bir garanti belgesi ile arkasında durulduğudur. %100 Müşteri Memnuniyeti ilkesine bağlı olarak her zaman müşterilerimizin yanında olduğumuz, “iyi niyet garantisi” çerçevesinde tüketici hatasından kaynaklanan birçok durumda bile işlemi yenilemek, varsa oluşan hasarın tazmini ve hatta para iadesi gibi yöntemlerle mutlu müşteriler yaratmaya çalışmaktayız. Bu demek değildir ki ileride yapılacakların da parasını önceden tahsil ediyoruz.

Örnek vermek gerekirse, Ziebart'tan KDV dâhil 279 TL ye "Ultra Boya Koruma Sistemi" aldığınız takdirde, 1 yıl boyunca bir daha aracınızın boyası ile ilgili işlem yaptırmanıza gerek olmamaktadır. Ancak bazı firmalar yaptıkları işlemin 6 ay kalıcılığı olduğunu ve yılda iki sefer bu işlemin yapılması ile korumanın sağlanabileceğini söylemektedirler.

Bu durumda söz konusu ucuz olduğu söylenen firmaların her 6 ayda bir 200 TL + KDV, yani yıllık toplamda 472 TL KDV dâhil para ödenmesi gerekmektedir. Bizim uygulamamızı ise yılda bir kez KDV dâhil 279 TL ödeyerek bu işlemi satın alabilirsiniz.

İkinci yıl için bizim sistemimizde “bakım fiyatları” devreye girmekte ve bu hizmetimizin yıllık bakım fiyatı KDV dâhil 169 TL olmaktadır. İki sene sonunda düzenli olarak her iki firmada da yenilemeleri yaptırdığınız takdirde toplamda ödeyeceğiniz tutar, 944 TL yerine Ziebart'ta sadece 448 TL’dir. Yani ucuz olduğu söylenen diğer firmaya aynı işlem için bize ödenecek fiyattan 496 TL daha fazla ödeme yapmanız gerekecektir. Başlangıçta daha fazla ödediğinizi düşündüğünüz tüm uygulamalarımızın uzun vadeli bir bakış açısı ile yarısından daha az bir bedelle satıldığını görebilirsiniz. Eğer bu süreyi 4–5 yıla uzatırsak aradaki farkın bizim lehimize daha büyük oranda artacağı aşikârdır. Ayrıca tekrar söylemek gerekirse, kullandığımız ürünler sadece Ziebart İstasyonlarında profesyonel olarak kullanılmak üzere Ziebart’ın ABD’deki laboratuarlarında geliştirilmiştir ve tarafımızdan ithal edilmektedir. Bu ürünlerin perakende satışı yoktur ve diğer ürünler gibi amatör kullanıma uygun değillerdir.

Bu fiyat avantajı yanında diğer markalarda olası bir olumsuzluk durumunda muhatap bulamamakla başlayan, garanti belgesiz, uzman olmayan, eğitimi sınırlı teknik personel ile amatör (kendin yap türünde) ürünlerle uygulanan, özel aletler ve ekipmanlar kullanılmadan yapılan “koruma” diye adlandırılan aslında özünde koruyuculuğu daha az, içinde silikon ihtiva eden, geçici parlaklık sağlayan “cilâ” nevinden ürünlerle işlem yapılmaktadır.

Birçok otomobil kullanıcısı, aradaki farkları bilemediği için, bizim istasyonlarımız dışında bir uygulama noktasına gidildiği takdirde, sanki her malzeme ve uygulama şekli aynıymış gibi anlatılarak, biraz da tatlı dil ve yakın ilgi ile ikna edilebilmektedir.

Ziebart’ın sisteminde, birden fazla hizmetin bir arada alınması ile % 30’a varan, tek ürün alımına göre çok daha avantajlı özel paket indirimleri vardır. Uygulamalarımızı belirli baremleri aştığınız takdirde artan şekilde birçok taksitli kart ile 3-6-9 taksitle edinebilmeniz mümkündür. Eski müşterilerimize tüm bu paket indirimlerine ilâveten ayrıca %10 oranında “Eski Müşteri İndirimi” de yapmaktayız.

İngilizlerin de söyledikleri gibi “Ucuz mal alacak kadar zengin değilim” deyişi de sanırım yukarıda anlatılanları gayet iyi özetlemektedir.

Tüm Türkiye’de uygulamakta olduğumuz fiyat ve paket indirimlerimiz şeffaf olup, fiyatlarımız internet sitemizde de yayınlanmaktadır. Her müşterimize eşit şartlarda ve kazanılan oranlarda indirimleri özel olarak program tarafından yapılmaktadır. Showroomlarımızda bulunan, kişiye göre farklılık göstermeyen bir programdan, ikinci bir ekran vasıtasıyla her detayı izleyebilirsiniz. İnternet sitemizdeki “Fiyatlar” başlığı altından Sedan tipi araçlar için hazırlanmış ve uygulamalar tek tek alındığında geçerli olan fiyatları bulabilirsiniz. Yukarıda bahsettiğimiz “İndirimli Paket Fiyatları” ve “Eski Müşteri İndirimi” için uygulama yaptığımız istasyonlarımızdan size en yakın olanına danışabilirsiniz. Aracınızı güzel günlerde kullanmanız dileği ile…

 
rss

© Ziebart Türkiye 1991 - 2017 Ziebart ve Tidy Car markaları Türkiye'de tescilli markalardır. 3. şahıslar tarafından kullanılamaz ve taklit edilemez.

web tasarım